середа, 21 серпня 2013 р.

Модуль 9-10 Рефлексія

Працюючи над цими модулями я зрозуміла, як можна
здійснити індивідуальний та диференційований
підхід до дітей з особливими потребами під час
вивчення теми.
Цей модуль допоміг мені зробити висновки, що до того, як учні можуть самоспрямувувати себе в навчанні, про роль і місце диференційованого навчання . Важливий той факт, що можна цікавими формами залучити до роботи невстигаючих  учнів. Я прийшла до висновку що диференційоване навчання можна здійснювати у 4 напрямках: зміст, процес, результат,  середовище навчання. Комп`ютерні технології  відіграють важливу роль у навчанні але саме навчання залежить від правильно поставлених завдань вчителем та правильно визначених цілей

Немає коментарів:

Дописати коментар